Zen na severu

Zdi se mi, da sem pristala v nebesih. Spet.

Razgled št. 1 (na Mt. Harmston, če se ne motim)

Zaključila sem namreč kmetovanje na farmi Damali in se z Greyhoundom prek Nanaima zategnila do doline Comox, na farmo Hazelmere, locirano med mestecema Courtenay in Cumberland.

Tople grede, mrzle gore

Ne samo, da sem se (spet) znašla v eni najlepših možnih okolic na svetu, lastnika farme sta – Tajvanca. Ah. (o moji ljubezni do Tajvana več tukaj)

Zlata prinašlka Basil in jezni gosak

Imajo šest toplih gred (rastlinjakov?), v katerih gojijo vse živo, od fig, trte, kivijev, kakijev, špinače, blitve do graha, korenja, rdeče pese, boba, koromača in še kaj. Za zraven imajo še cel kup nasadov jagodičevja in pa dva kurnika, nafilana s kokošmi, petelini, piščančki, racami in račkami, za nameček pa še poseben “gosnjak” za valečo gos in jeznega gosaka.

Sherlene zaliva, njena prijateljica Jenny obdeluje svojo gredico

Gužva

Dnevni ulov

Ker je ravno vikend, nama z drugim wwooferjem, Korejcem Leom, ni bilo treba delati kaj več od vsakodnevnega odpiranja in zapiranja rastlinjakov in kokošnjakov ter pobiranja jajc. Ampak … lepo je … izjemno lepo … in čudovito sproščujoče po skorajda bunga bunga žurkah pri Damaliju (v primerjavi s tem zenom tukaj).

6 thoughts on “Zen na severu

  1. Ohm, zen. super se čuje, čeprav ne vem, kaj je narobw z bunga bunga žurkami?? daj, Iva, razloži mi. lupčka, Šubi

  2. Pingback: Hotel Azija | Devet ur manj

  3. Pingback: Parkiranje v Parksvillu | Devet ur manj

  4. Pingback: Povratek na Tajvan | Devet ur manj

  5. Pingback: Vsi moji razlogi za wwoofanje | Devet ur manj

  6. Pingback: Zen za konec | Devet ur manj

Komentar?

