Tri, štiri, wwoof!

Začasno se selim na Vancouver island, kjer bom zganjala wwoofanje. Prvi postanek je na posestvu Damali blizu vasice Mill Bay, in do sem sem iz North Vancouvra prišla zgolj s presedanjem na avtobus, skytrain, avtobus, trajekt, minibus, bus, minitrajekt in avto.

Trajekt iz Tsawwassna proti Swartz bayu (februar 2010)

Popoln razgled.

Čakanje na trajekt v Brentwood bayu.

Še nikdar v življenju nisem wwoofala, ampak po večerji in par (?) kozarčkih domačega rabarbarino-sivkinega roseja in misteriozne mešanice rdečega mistique se mi zdi, da mi bo zelo všeč.

6 thoughts on “Tri, štiri, wwoof!

  1. Pingback: Zen na severu | Devet ur manj

  2. Pingback: Hotel Azija | Devet ur manj

  3. Pingback: Znamo tudi po naše | Devet ur manj

  4. Pingback: Na kmetiji je lepo, mekekekeke | Devet ur manj

  5. Pingback: Vsi moji razlogi za wwoofanje | Devet ur manj

  6. Pingback: Po poteh slane pomladi | Devet ur manj

Komentar?

