Zen za konec

Moj krog po otoku ne bi bil popoln, če se ne bi na koncu ustavila še na Hazelmere kmetiji, kjer sem zen nabirala prejšnjega maja in junija. In sploh se ne mislim ponavljati, da bi tudi sem prišla še vsaj tisočkrat.

Tudi tokrat sem seveda pomagala Sherlene in Lijenu pri kmetovalskih opravilih, sonce pa sva s Sherlene izkoristili tudi za obisk Cumberlanda. Ta nekdanji premogovniški center je danes, kot vemo, prijetno pribežališče miru iščočih Kanadčanov in prepogosto se zato zdi, da si obtičal nekje daleč v preteklosti.

Kava in sladoled v Wandering Moose cafe

Kava in sladoled v Wandering Moose cafe

Thrift store je zaprla svoja vrata

Thrift store je zaprla svoja vrata

Orkestar Šlivovica tudi tu!!

Orkestar Šlivovica tudi tu!!

Na kmetiji pa – spet smo kmetovali, se pogovarjali, smejali, pregrešno dobro jedli … in spet sem se spomnila, kako prekleto dobro se počutim tam v tisti dolini, sredi ničesar, a vendar obdano z nečim tako bogatim, kot so zdrava zemlja, svež zrak, zen vzdušje in spokojnost prostega časa. Ter seveda Basil. In Sherlene in Lijen.

hazelmere2013_iva_gruden-1

Teppanyaki!

Teppanyaki!

Ja, rada vas imam.

cumberland2013_iva_gruden-2

Komentar?

