In vino felicitas

Ko ti življenje ponudi jadranje po False Creeku in English Bayu, pač ne rečeš ne.

Yaletown.

Yaletown.

Downtown.

Downtown.

Če smo čisto natančni, mi je doživetje ponudil Jim, stalna stranka v moji (ex) vinoteki in, več kot očitno, težka faca. Jim namreč živi na svoji barkači Pixel, privezani v eni od zasebnih mini marin prav na Granville islandu. In samo naključje je hotelo, da sem ga včeraj srečala v trgovini, ko sem mimogrede prišla pozdravit svoje nekdanje kamerade. “If you’re off tomorrow, I’m thinking of taking my boat finally for a ride. Do you want to join me?” mi je polepšal dan, ko se je po petih sekundah po nakupu vrnil v trgovino. Seveda!, sem bila nemudoma vzhičena, le da … sem že imela druge načrte s S. “Oh sure, no problem, bring your friend along!” In smo šli.

Vamos!

Vamos!

False creek in Yaletown

False creek in Yaletown

Shannon & Jim za krmilom kot ribe v vodi

Shannon & Jim za krmilom kot ribe v vodi

Vreme je zadnje dni v Vancouvru namreč fenomenalno (ja, dragi Slovenci, za razliko od vas imamo tu dejansko sonce – po cca pol leta dežja si to več kot zaslužimo!) in bil bi greh ne izkoristiti Jimove ponudbe. Najprej krog po False Creeku, nato pa ovinek po English bayu, mimo gigantskih tankerjev, zanesenjakov na paddle boardih, hover craftov, večmilijonskih hiš, stisnjenih druga ob drugo, na Jericho beach – vse to je klicalo po obisku!

Burrard bridgeu naproti

Burrard bridgeu naproti

... in njegova lepota z druge strani.

… in njegova lepota z druge strani.

Tanker de luxe

Tanker de luxe

Tihožitje pokrajine 1

Tihožitje pokrajine 1

Tihožitje pokrajine 2

Tihožitje pokrajine 2

Vreme je bilo čudovito. Sicer nismo razvili jader, ker je bil veter bolj švoh, ampak vseeno smo se pošteno najadrali. Nasmejali. Naklepetali.

Sonce je nažigalo, ampak na odprtem morju se je kar shladilo.

Sonce je nažigalo, ampak na odprtem morju se je kar shladilo.

 

Mimo moje najljubše klopce z druge strani.

Mimo moje najljubše klopce z druge strani.

Marina na drugi strani Granville islanda

Marina na drugi strani Granville islanda

Plovila so različnih oblik: nekateri bivajo tudi v pravih plavajočih vilah.

Plovila so različnih oblik: nekateri bivajo tudi v pravih plavajočih vilah.

Bil je nadvse fenomenalen, popolnoma spontan in nepričakovan čas druženja. Naužili smo se sonca, nadihali svežega zraka, napojili z dobro voljo – skratka, bilo je dopoldne samega zdravja!

Definitivno na zdravje.

Definitivno na zdravje.

Pa naj še kdo reče, da vino ni zdravo.

Komentar?

