Ovo je Balkan!*

Bilo kuda Balkan svuda. V Vancouvru pa sploh. Zato smo se zadnjo nedeljo podali “h koreninam” in se zategnili v Burnaby v Balkan house.

Dober tek svima!

O tem hramu sem slišala že marsikaj odličnega, zato se je bilo treba enkrat organizirati za skupinski izlet. Lokacija je sicer malce odročna, če prihajaš iz downtowna, ampak na srečo imajo dostojno velik parking (jaz pa še večjo srečo, da sem dobila tak prevoz), pa tudi avtobus ustavi nedaleč stran.

Kakor koli, tja nismo šli zaradi parkinga, ampak zaradi hrane. Ob nedeljah ponujajo bife za solidnih $16 po osebi, ki vključuje all you can eat ponudbo raznih čevapov in druge tipične roštilj hrane, solate, sladico in kavo/čaj. Če bi prišli v petek zvečer, bi pokasirali še muziko v živo.

Čevapi!

Moja ocena? Pretežno odlično. Prišli smo pozno, že ob koncu bifeja, pa so posebej za nas na žar vrgli še eno porcijo čevapov. Dodatno so mi prirasli k srcu z ekstra sladico kremšnito (poleg tiramisuja). Postrežba je bila prijazna, ambient prijeten in topel, cena vrhunska (na koncu $17.80/osebo). Ne morem pa mimo javkanja nad kajmakom, ki smo ga pred prihodom tako zelo opevali in hlepeli po njem, na koncu pa se je izkazal za nek slab približek stopljeni kisli smetani. Baje so ga imeli bolj pogosti obiskovalci Balkan housa v lepšem spominu, ampak za mene to niti slučajno ni bilo to.

Kar lahko pomeni samo eno: da pridemo na reprizo. In da stisnem še kakšno fotko več, ker mi je tokrat v izobilju sreče uspelo samo dve …

Zato pa v zameno nalimam tole nujnost:

*To je Balkan!

2 thoughts on “Ovo je Balkan!*

  1. Pingback: Iz ruske hale z romsko ljubeznijo | Devet ur manj

  2. Pingback: Bučno olje in Domaćico, prosim | Devet ur manj

Komentar?

