Costco: nova nakupovalna izkušnja

Toliko sem že slišala o tem diskontu Costco, da je bil moj prvi obisk prejšnji teden malodane dogodek meseca. Hrana je draga, v Costcu pa menda napol zastonj, tako da česa tu ne moreš imeti rad?!

Costco

No, ni čisto tako. Ampak najprej malo predzgodbe za pojasnilo mojega navdušenja. Costco je ameriška veriga trgovin s prodajo na debelo, torej neke vrste diskont. Menda gre za največjega dilerja vina na svetu, ampak seveda ne tukaj, ker strici iz Vancouvra alkohol prodajajo v posebnih vladnih ali zasebnih štacunah. Izvira prav iz Seattla, menda, in do zdaj so se razširili že po Severni Ameriki, Mehiki, Veliki Britaniji, Avstraliji, Južni Koreji, Tajvanu in Japonski. Imajo svoj poslovni model, ki temelji na članarini, nizkih cenah, velikih količinah in kakovosti – ja, kakovosti.

Priznam, da sem imela pred obiskom povsem drugačno podobo, češ, gre za nek čip šit diskont z abnormalno velikanskimi količinami, pa sem od presenečenja skorajda padla na zadnjo plat: najprej sem se zabila v kultni mikser KitchenAid, potem v DKNY, Tommy Hilfinger in Roxy cunje, pa naprej Nutello, Always vložke in L’Oreal kremce, med drugim. O moj bog! Tako zelo dobro, pa tako zelo poceni!

Hja, ne ravno. Po podrobnejšem pregledu, ko je histerija navdušenja že malo splahnela in sem pozobala vse artikle na degustaciji (menda se v Costco blazno splača priti med vikendom v času kosila ravno zaradi zastonj vzorcev hrane, so mi zaupali lokalci), sem trgovino pogledala skozi svoje kritično oko. Nekateri izdelki so res blazno cenejši, in ti so romali v moj voziček. Sploh sir, ki je skupaj z mlečnimi izdelki tukaj za slovenske razmere noro drag. Splača se tudi nabavlljati za žurke: številčne pakunge piškotov, krekerjev, narezane zelenajve tipa korenje in zelena, prekajenega lososa in drugih nujnih potrebščin za take priložnosti so res, res cenejše. Tudi elektronika – ampak to tokrat seveda ni bilo v mojem vidnem polju. Z ostalim pa je treba biti previden, saj lahko na koncu zadeve precej preplačaš.

Jajca, falafel, javorjev sirup, konopljina semena, banane, losos, med, maslo, kozji sir, jogurt, solata, testenine in mandlji (+majica izven kadra)

Jajca, falafel, javorjev sirup, konopljina semena, banane, losos, med, maslo, kozji sir, jogurt, solata, testenine in mandlji (+majica izven kadra)

Na koncu sem tako zapravila sicer na prvi pogled velikanskih $125 (ne pozabimo na všteti davek!), ampak za ta denar sem si po moje nakupila hrane za vsaj kakšen mesec vnaprej. Še dobro, da sem imela voden ogled, sicer bi z menoj romala še kila cimeta (ker to pa res rabim!), 400 vložkov, kila prekajenega lososa in druge nepotrebnosti.

2 thoughts on “Costco: nova nakupovalna izkušnja

  1. hey Iva, thanks for being very so realistic, about shopping @ Costco…. yes, most of the time it’s very affordable to shop there, but it could also be very expensive, as well…. for example:)) do you always need 10 kg. of flour…10 kg of sugar…..1 kg of cinnamon, or 5 l. of cooking oi l ???? hehehe…..sometimes large quantities could be very expensive…it’s great, if you happened to have large Family????….don’t take me wrong, I’m a regular shopper @ Costco, and love it…..but, it’s good and check your prices @ other places, as well………like for example: London Drugs, Army & Navy, All Canadian Superstore, and many more…@ least, @ the stores mentioned above, you might get smaller quantities, but not necessarily less expensive….
    keep on blogging Iva…love your blogs…..
    cheers & have a great day

Komentar?

