Mobilni križev pot

Če ne prej, se dogme, da nič ni samoumevno, naučiš ob sklepanju naročniškega razmerja za kanadski mobilni telefon. Ta je namreč rezerviran za bogataše. Ali pa mazohiste.

Pri kanadskih mobilnih operaterjih (Rogers, Fido, Wind, Kodoo, Telus … ) ni nič zastonj, sem se naučila že leta 2005, ko sem imela prvi njihov mobitel. In ko rečem nič, mislim tudi na najbolj banalne stvari z evropskega zornega kota, kot so dohodni klici, prikaz klicateljeve številke in smsi na mednarodne številke. Tako je, vsako stvar posebej se plača – mastno. Upala sem, da so se zadeve v šestih letih izboljšale, sploh glede na napredek doma, a žal ne.

Po neki samo meni znani kombinatoriki sem se odločila za pogodbo s Fidom (ja, dejansko imajo psa v vsakem oglasu), ki traja najmanj tri mesece in nato vse skupaj dve leti. Predčasni izstop me bo stal samo 12 dolarjev, na Telusu menda stane več sto. Izbrala sem paket za 30 dolarjev (kar je seveda cena brez davka – z njim nanese dobrih 33 dolarjev), ki vključuje 200 minut pogovorov, neomejena domača in mednarodna sms sporočila ter neomejene dohodne klice. Ne zajema pa prenosa podatkov, prikaza klicateljeve številke (ponovno, kaj hudiča je to za en hec?!) in glasovne pošte. Govorim samo o SIM kartici, brez telefona, ker sem uporabila svojega starega.

OK, torej pač ne bom tvitala in fejsbukala s telefona, ampak na srečo obstaja v mestu dovolj zastonj točk z brezžično internetno povezavo, kjer se lahko povežem. Poleg tega mi je (relativno) boleče drago telefoniranje olajšala (seveda) azijsko izgledajoča gospodična. Ne le, da imam prvi mesec vse zastonj, čez kakšne tri ali štiri mesece bo moj račun za 20 dolarjev nižji. Ker? “Ker ste mi všeč in sem se odločila, da vam dam dodaten popust,” se mi je nasmehnila. Očitno se je bentenje čez butast kanadski mobilni režim in hkratno opevanje Vancouvra obrestovalo.

4 thoughts on “Mobilni križev pot

  1. plačljiv prikaz klicateljeve številke?ha? tudi če se potem sploh oglasiš ne? jz bi mela tam resen problem, glede na to, da se na neznane številke ne oglašam, se sploh ne bi oglašala na telefon na splošno haha

    • Ja, pa še dohodna sms sporočila se menda plačuje :)) Nori so. Kar se cifre tiče, ne, samo če se oglasiš. Se pač ne oglasiš na neznano cifro. 🙂

  2. Pingback: Že vedo, zakaj | Devet ur manj

  3. Pingback: Kako oditi iz Slovenije | Devet ur manj

Komentar?

