Moj prijatelj Harry vam pošilja metuljčke

Bi imeli tegale metuljčka?

Moj znanec s Commercial drivea Harry Grunsky je del ekipe art abandonment – (najbrž neposrečeno) poslovenjeno zapuščena umetnost. Harry se je letos odločil ustvariti 2012 unikatnih metuljčkov z magnetom na hrbtni strani. Želi jih razposlati po vsem svetu, oz. natančneje, želi si fotografije svojih metuljčkov z vseh koncev sveta na svojem FB zidu.

Harry je faca. Težka. Do zdaj sem vedno uživala v njegovih pogovorih; med drugim je v 70-ih s kombijem prepotoval od Londona do Pakistana (se mi zdi), tako da nama špage za pogovor ni nikdar zmanjkalo. Poleg običajnega šihta (skrbnik stavb) je velik umetnik. Tak s srcem. In mirom v sebi. Čudovito se je pogovarjati z njim ob cafe latte, ki je vedno prekratka.

Harry mi je predstavil koncept art abandonment: gre za spontano nastal projekt puščanja umetniških del v javnosti drugim obiskovalcev v veselje in popestritev dneva. Izrazi te umetnosti so različni, za moje pojme pa se odlično skladajo z vancouversko družbeno klimo, ki poka od raznorazne ustvarjalnosti.

Torej, če želite postati lastnik enega teh čudovitih unikatnih magnetkov, je zadeva – brez heca – preprosta. Kontaktirajte Harryja na FB in mu posredujte svoj naslov (morda omenite, da poznate mene … ), on pa vam bo poslal metuljčka in v zameno pričakoval zgolj, kot omenjeno, fotografijo. Kul dogovor, a ne? Saj veste, kaj se zgodi v Amazoniji, ko metulj zamahne na Kitajskem …

Komentar?

