Moj novi prijatelj zamboni

Na trgcu sredi downtowna Robson square, kot vemo, vedno nekaj dogaja – in pozimi se plesišče spremeni v ledeno ploskev. Vsi na zastonj drsanje!

Juhuhu, drsanje je tu

Juhuhu, drsanje je tu

Tako kot sem se razveselila drsališča na ljubljanskem Plečnikovem štadionu, sem se že sto let spravljala tudi na tole naše mini drsališče. Odprto je do konca februarja in popolnoma zastonj, plačilo zahtevajo le za izposojo drsalk (če nimaš svojih), in to $4. Kar dober deal. Veselje na ledu spremlja muzika, ob vikendih večere popestri tudi glasba v živo!, na voljo pa so tudi tale posebna plastična pomagala:

drsanje_robson_iva_gruden-3

Več kot enourno drsanje je bila lepa priložnost za druženje z meni ljubimi ljudmi, seveda tudi rekreacijo, pa še za učenje novih besed: dragi moji, spoznajte zamboni!

Zamboni!

Zamboni!

"Make sure you catch me from the other angle too."

“Make sure you catch me from the other angle too.”

Zdaj pa z ledu na plažo. Deveturmanj bo kmalu spet z vami po krajšem premoru. 🙂

Komentar?

