Kjer je dim, tam je sum

Moji zadnji dnevi v Vancouvru pred povratkom domov so se res odvijali po scenariju “save the best for last“. Končno smo se namreč lahko odpravili na dim sum – moji dragi prijatelji so namreč s tem zavlačevali vse toliko časa, da sem le nehala delati in imela frej vikend.

Pa začnimo.

Pa začnimo.

Kako opisati dim sum? Razen tega, da gre za eno mojih najljubših oblik obedovanja in druženja, lahko nekako pojasnim, da je to kitajska različica zahodnjaškega bruncha. Dim sum je v bistvu kombinacija različnih jedi (cmočkov, mesa, brozgic, zelenjave, sladic, itd.), ki neprestano prihajajo na mizo v neverjetnih količinah, oblikah, barvah in okusih. Zraven nenehno točijo čaj. Pravil ni, vsaka hiša – mi smo odšli v Fraser Court – ima najbrž neke svoje specialitete, moje osebno zlato vodilo pa je: nikar ne pojdi tja sam(a), ampak vedno z azijskimi prijatelji. 🙂 Razen, če se neizmerno spoznaš na vse tiste pismenke v jedilnih listih …

Kar želite, to imamo. Po kitajsko.

Kar želite, to imamo. Po kitajsko.

Sami naši ... in par belih zetov.

Sami naši … in par belih zetov.

Moji so torej že naročili; kaj, nisem imela pojma. A niti ni imelo smisla spraševati. Oni pač vedo.

Zadeve so kmalu ušle iz rok, vsaj tako se je zdelo. Na mizo so ena za drugo prihajale jedi v tistih njihovih ličnih bambusovih soparnikih: zdaj te cmočki z rakci, zdaj ta govedina, pa congee, repina tortica (oh, Tajvan! <3), riževe palačinkice … Razvratu ni bilo videti konca.

dimsumbrunch_iva_gruden-2

Palčkanje

Palčkanje

Tapiokin "brulee" in mangov puding

Tapiokin “brulee” in mangov puding

In enkrat vmes se je zgodilo tisto, česar se otepam že dolgo. Predolgo. Če hočem biti Azijka, pač ne gre brez tega: treba je bilo zagristi v chicken feet. Kurje tace. Oziroma v tem primeru: račje nogice. Bblllljjjjjjjjjh. Naj vam bo …

Eno za mamico ...

Eno za mamico …

Ocena? Jao. Jao. Obstaja tudi videomaterial tega podviga, ampak ga nočete videti. Takole bom rekla: za moj okus absolutno preveč zdrizasto, zmuzljivo, neoprijedljivo (ali pač neoprijemljivo), želatinasto, brez kakšnega blaznega mesa, samo koža (daleč od žabjih krakov, če bi kdo dobil asociacije) in meni ne preveč povšeči začimbe. Dragi moji Azijci, super ste,  ljubim vašo hrano, ampak tale artikel me ni osvojil. Bom raje predozirala s kakšnim phojem.

Ampak dim sum ostaja na vrhu seznama mojih najljubših kulinaričnih doživetij. Zelo lepo se naješ (no, če smo iskreni, mi smo kar pokali od zaužitega), pomeniš, nasmejiš, plačaš zelo zmerno (na osebo smo plačali niti ne $12 za vse, vključno z davkom in napitnino), in na koncu morda še zaviješ v Queen Elisabeth park na reinkarnacijo dragon ball scene …

QEpark_iva_gruden-4

Komentar?

