Kaj se zgodi v slabih petih letih

Hecno: tistega septembra 2008 si ne bi mislila, da bo tako obogatil moje življenje.

Joe.

Joe.

Joe je bil moj prvi couchsurfer. Kot prikupno zmeden Anglež, bivajoč v Walesu, se mi je oglasil z bluzenja po Evropi. Pot ga je namreč zanesla skozi Ljubljano in iskal je prenočišče. Kako ga ne bi vzela pod svojo streho? Očitno mi je že takrat nekaj velelo, da bo to dobra izbira. In da se bo najino življenje tako hecno prepletalo.

Z Joeom nisva ostala samo dobra prijatelja. V Slovenijo se je vrnil še dvakrat, saj se enostavno ni mogel naužiti njenih lepot. Nato so ga v Walesu obiskali moji prijatelji. In zdaj sva se spet srečala v Kanadi: lani na hitro v Vancouvru, te dni sem ga obiskala na Salt Spring Islandu (reportažica tukaj).

Kako čudovit je ta moj svet zaradi couchsurfinga. Ali pa pač samo zato, ker je tak Joe.

One thought on “Kaj se zgodi v slabih petih letih

  1. Pingback: Po poteh slane pomladi | Devet ur manj

Komentar?

