Brezmejno (kar se tiče cen)

Jah, enkrat se je moralo zgoditi.

canucks_hokej_iva_gruden-6

S seznama “kaj vse moram še postoriti, da bom res Kanadčanka” sem tako črtala obisk NHL tekme: ogledala sem si tekmo med domačo ekipo Canucks in Minnesota Wild. Vancouverčani so sicer izgubili s 3 proti 1, ampak jaz sem nedvomno pridobila svojo lekcijo.

Pogled na ogrevanje izza zaščitne plastike

Pogled na ogrevanje izza zaščitne plastike

Za karto sem odštela neverjetno nizkih (!) $70, seveda iz druge roke, in to za najvišje sedeže možne. Izvorna cena je bila okoli $100. Si predstavljate, koliko stanejo sedeži tik ob ploščadi? Ja, hokej je drag špas in niti slučajno si ne zamišljam, kako si lahko privoščiš sezonske karte ali pa na veselico popelješ celo družino. No, takšni najbrž živijo neko drugo vancouversko realnost kot jaz – kar je bilo jasno že samo, če si pogledal barvo obraza nad tistimi modro-zeleno-belimi dresi. Belci med publiko, Azijci za šalterji prodajaln drage, predrage junk food.

Pazi, leteči pak

Pazi, leteči pak

Tekma ni bila v bistvu nič posebnega. Ne zato, ker so ljubljenci občinstva izgubili, ampak na splošno se mi je zdelo, da ni bilo bohve kaj zanimivo. Morda zato, ker sem pogrešala komentiranje podajanja paka, ali pa ker ni igral Kopitar, ali pa ker se nisem mogla zvaliti v kavč v trenirki. Seveda smo se šli mehiški val, se drli na igralce (no, jaz niti ne, moj zagreti montrealski prijatelj pa bo najbrž še par dni hripav), med pavzami poskakovali v ritmih 2Unlimited in orglarskih glasbenih vložkov, ampak na trenutke sem se kar zdrznila od zehanja.

Oh Canada

Oh Canada

Pa da ne bom zvenela tako zdolgočasena in naveličana. Vsekakor priporočam ogled vsaj ene NHL tekme, kajti videti iz prve roke, kako Vancouverčani/Kanadčani gorijo za ta religijo nacionalni šport, je neprecenljivo. Kako so vsi oblečeni v H. & D. Sedin drese, kako kričijo “Luuuuu” (kar ne smemo zamenjati za buuu), ko golman Luongo uspešno brani udarce, kako zapravljajo $4.50 (+davek) za Canucks vodo, kako vneto sodelujejo v raznih nagradnih igrah med tekmo, kako psujejo in spodbujajo svojo ekipo – prav gotovo gre za edinstveno antropo-psiho-socialno doživetje.

Vsi smo mi malo Canucks

Vsi smo mi malo Canucks

Sploh pa: kdaj ste nazadnje plesali na I like to move it s par deset tisoč ljudmi?

Canucks forever

Canucks forever

Komentar?

