Užitno, ampak cenovno težko prebavljivo

Če se Slovenci radi dajemo v nič, so Vancouverčani povsem na drugem koncu ekstrema (ali še čez). Slepo so zaljubljeni v vse lokalno, zato ne preseneča, da je restavracija&trgovina Edible Canada na Granville islandu, ki ponuja in promovira zgolj kanadsko kulinariko, v zadnjih dveh letih obstoja postala nedosegljiv hit zavidljivih razsežnosti. Skrajni čas, da na lastne žnable oči preizkusim ta svetilnik gastronomske ponudbe v mestu!

edible canada_iva_gruden-2

Edible Canada v bistvu ponuja 3-v-1: restavracijo, trgovino in dogodke. Izjemno so prisotni v e-svetu (na tviterju), v medijih, njihov šef Eric kupuje vino v naši trgovini … res jim gre kot po maslu.

Podobno kot GoFish zame najprej zmaga zaradi lokacije: da se lahko tja od doma sprehodim v petih minutah, je neprekosiljivo. Kot drugo me je premamil njihov koncept: vse sveže, lokalno, sezonsko. In kot retje, od drugih sem slišala toliko dobrega, da se enostavno nisem mogla več upirati.

In začnimo ...

In začnimo …

In smo šli. Najprej me je butnila cena jedi: $10 za kozarec lokalnega vina ali $17 za hamburger? (k čemur moramo seveda prišteti še davek in napitnino) Hm?!?!?!

Pogled na eno ...

Pogled na eno …

... in na drugo stran.

… in na drugo stran.

Eat local. Seveda.

Eat local. Seveda.

Potem količina. Moja sicer vrhunska ribja juhica se je zdela bolj kot predjed: šefla in pol, pa sem že obliznila zadnjo žlico. Kje je preostalo?! Za $14 sem pričakovala malo več.

Superburger. Za superceno: $17 (+davek +napitnina).

Superburger. Za superceno: $17 (+davek +napitnina).

Moja juhica za $14 ...

Moja juhica za $14 …

Kozarec lokalnega (!) vina za $12,5, morda? Hm, ne. Ne.

Kozarec lokalnega (!) vina za $12,5, morda? Hm, ne. Ne.

Ni kaj, Edible Canada ima fantastičen marketing, fantastično so se pozicionirali na trgu, fantastično rastejo in razširjajo svoj program. Tudi hrana je, kar se tiče okusa in kakovosti, odlična. Ampak nikako ne najdem razloga, zakaj bi bilo vse tako zelo pretenciozni drago. Žal. Škoda, ker bi z veseljem prišla še kdaj – ampak ne, dokler ne najdem bolje plačane službe.

Ali ko se vrnem kot bogata turistka.

Komentar?

