Konec sveta se je začel precej dobro

Preživeli smo konec sveta. Morda smo torej zombiji, ampak z vsakim koncem pride nov začetek – in tokrat se je sočasno začela zima. V Vancouvru so jo pozdravili s festivalom zimskega sončevega obrata oz. Winter Solstice.

Skrivnostna dekoracija znotraj community centra False Creek ...

Skrivnostna dekoracija znotraj community centra False Creek …

Pozdrav zimi je potekal na številnih lokacijah po mestu, ampak meni najbližja je bila tista v community centru False Creek na Granville islandu. Pet minut hoda stran od moje službe, in zadnje mesece precej poznana lokacija, saj sem si tam omislila trimesečno fitnes karto, vštevši savno. Ti community centri po Vancouvru so, mimogrede, ena naravnost čudovita zadeva in samo sanjam lahko, da bi bilo kaj takega po četrtnih skupnostih v Ljubljani. OK, seveda imamo telovadnice, minigledališča, vrtce itd, ampak ti centri tukaj združujejo vse to – vse, kar skupnost/četrt/soseska potrebuje. Predvsem pa ljudi. In praktično vsak je opremljen tudi s fitnesom, pa seveda raznoraznimi dvoranicami, v katerih pripravljajo vse od vadbe za starejše do dopoldanskega in vikendaškega igračkanja s froci. Ampak zame ima trenutno največjo prednost športno-savnarska ponudba. 14 centrov ima prenosljivo karto za fitnes (t.i. flexi pass), s katero lahko koristiš vse objekte, tudi bazene; tale moj sicer ni vključen v shemo, je pa vseeno še vedno najboljša možnost, saj sem zaradi dela na Granville islandu prejela huronski popust: za 3 mesece neomejene vadbe sem odštela le $85.

Ampak tokrat tam nisem švicala, pač pa razgibavala svoje ude drugače, ob spremljavi žive glasbe. Najprej so me zunaj pozdravili The Vancouver Morris Men, ki so že nekaj ur prej koledovali po otočku …

The Vancouver Morris Men

The Vancouver Morris Men

… znotraj centra pa odlični The Carnival Band.

"Proud to have a mental illness," piše modelu na priponki.

“Proud to have a mental illness,” piše modelu na priponki.

winter solstice_iva_gruden-4 winter solstice_iva_gruden-5

... until we all die. Se glasi pesem.

… until we all die. Se glasi pesem.

Od zdaj naprej bodo dnevi spet daljši. Super, tale konec sveta mi je neznansko všeč.

Komentar?

