“Moj pokojni mož bo na mojo družbo čakal še 20 let!”

Življenje je neverjetno. Ker spoznavam ljudi, kot je Sandra.

Sandra in Sherlene

Sandra in Sherlene

83-letno italijansko priseljenko sem spoznala prek Sherlene, saj je tudi ona včasih živela na Vancouver islandu in pomagala soustvarjati eko pravljico kmetije Hazelmere. Danes živi z družino v Burnabyju. In ko rečem živi, dejansko – živi.

Mož ji je umrl pred dvema letoma. “Ker ni hotel biti pokopan sam, imam njegovo žaro doma. OK, sem mu rekla, ampak na mojo družbo boš čakal še 20 let,” zahrumi s težkim še vedno zelo prisotnim italijanskim naglasom. “Saj bi tudi jaz imela fanta, pa so vsi čez 30.”

Jabolčni čaj in čokoladne slive

Domače: jabolčni čaj in čokoladne slive

Za njo se življenje pri njeni starosti in življenjski kilometrini niti slučajno še ni ustavilo. Načrtov in energije ima, kot da je čas brezmejna dimenzija. “Rada bi se naučila rusko in kantonsko, da bom lahko naučila Sherlene, ki zna samo mandarinščino.” Na humorju ji resda ni treba delati.

Suši? Še, prosim.

Suši? Še, prosim.

Marsičesa se loti sama. In ne samo kuhe ali kvačkanja copat. V zadnjih nekaj letih je vrt spremenila v pravo mininjivo, saj po premiku z otoka ni zdržala brez kmetovanja. “Sosedi mi pravijo, da je hiša nebeška. Seveda, če sem pa jaz angel!”

Knjiga vizionarskega zdravilca

Knjiga vizionarskega nemškega zdravilca, čigar ime sem (za razliko od Sandre) pozabila

Srečna sem, da spoznavam takšne ljudi. Ki so eno samo utelešenje energije, pozitive in optimizma, ki nam jih včasih, zlasti pozimi, še kako primanjkuje. “Oglasi se kaj, zelo sem zanimiva!” Veš, da bom.

sandra_iva gruden-2

Komentar?

