Malezija na pladnju

Ta teden bo očitno v znamenju kulinaričnih razvratov: sinoči sem namreč potešila svojo lakoto v enem od bojda najboljših placov za singapursko-malezijsko kuhinjo (na križišču King Edward in Main), imenovanem Hawker’s Delight.

Woohoo, še celo odprto okno imajo na ulico, tako da je še bliže dejanskim malezijskim razmeram!

Hawker je ulični prodajalec božanstev hrane povsod naokoli po JV Aziji. Nič kaj obetavnega izgleda, a zato toliko bolj fenomenalne vsebine. Podobnost z videzom Hawker’s delight tako ni naključna, a če ti to od zunaj popolnoma zanikrno izbico priporoči več lokalnih prijateljev “domačinov” – kitajski, vietnamski in seveda malezijski Kanadčani – potem bo to to. Še posebej, če potem srečaš sodelavca tvoje družbe, ki semkaj zahaja menda že deset let in je samooklican največji fan.

Meni so se sline cedile že, ko sem stopila not. Prehrambeni zapisi so bili tako zelo domači, da se mi je zdelo, kot da cela moja malezijska epizoda šiba mimo mene kot vlak med Kuala Lumpurjem in Gua Musangom. Vonj po kokosu, nudlnih mee, malezijskem praženem rižu … Neprecenljivo.

No, jedi seveda imajo ceno – in to precej višjo kot v tem blogovskem zapisu izpred petih let – ampak še vedno so nesramno poceni: za tri jedi (skupinski chicken rice, moja laksa, njegovi mee pok nudlni) sva skupaj z davkom odštela manj kot $20.

Laksa. Kokos. Kokos. Joj.

Fotka je obupna, ampak to še bolj podkrepi dejstvo, da ni vse v videzu.

Precej dober deal. In precej dobra – ne ravno najboljša na svetu, a še vedno odlična – hrana. In nedvomno še eden od razlogov, zakaj imam tako zelo rada Vancouver.

Komentar?

