Več kot tržnica

Letne tržnice se ne dogajajo samo v Courtenayu, ampak seveda tudi v Vancouvru. In jasna stvar, da sem se morala nekako vključiti, zato sem danes za dobri dve uri ponudila svojo prostovoljno pomoč na marketu v West Endu (ki ni West Vancouver!).

Ulica Comox (kakšno naključje!)

Market se dogaja vsako soboto med 9. in 14. uro na ulici Comox (kakšno naključje!) in podobno kot druge tržnice ponuja raznobarvno in raznovrstno zelenjavo, sadje, sirčke, umetniške izdelke, med, čokolado, kozmetiko in stranke (najbolj gejevska ulica v mestu Davie je vendarle za vogalom .. ).

Blitvice

Zastava iz pese

1001 paradižnik

Ste že poskusili naš eko brusnični zdrobov kruh?

Ker v Vancouvru za blokovske stanovalce ni organiziranega odvoza komposta (za hiše pa), so na tej tržnici postavili tudi številne kontejnerje, kamor so lokalci pridno nosili svoje tedenske zaloge organskih odpadkov. To se mi zdi kul: zberejo res pravi kompost, saj je v blokovskih naseljih z javno dostopnimi kantami za organske smeti (vsaj v Ljubljani) težko nadzorovati, kar vse prileti not.

Kompostiranje

In moj prispevek? Obiskovalce sem nagovarjala, naj z limanjem nalepk sodelujejo v kratki anketi o tržnici – res kul ideja, folk je bil navdušen, jaz pa tudi! Vsako uro sem tudi za deset minut preštevala obiskovalce, in tako je nastajala študija o učinkovitosti in popularnosti tržnice.

Jap, tržnica je več kot tržnica, je življenjski stil!

Komentar?

