Pozor, koze na strehi

Ne, nisem spet na kozji farmi, ampak sva se z mojo novo znanko (in gostiteljico) Evo zapeljali v Coombs, kjer imajo koze na strehi.

Gre za fenomenalen (in rahlo turističen) pokrit market v temu okrožju Parksvilla, kjer so naprodaj številne moje najljubše kulinarične stvari, njihov zaščitni znak – povsem v stilu trajnostnega razvoja na tej strani sveta – pa so koze na strehi.

Tržnica je, seveda, fenomenalna in v sekundi sem se zgubila med gurmanskimi nebesi.

Market

Fenomenalna ponudba kruha

Mmm, beef jerky, Kanadčani ga ljubijo!

Kozji siri z mlekom z moje prejšnje farme!

Bi kdo mini kokice?

Najde se tudi Vegeta …

Tudi mene bi morali postaviti na streho, da ne bi pokupila vsega.

 

Komentar?

