Belo-modro-zelena

… je kombinacija številka ena.

Razgled proti Cumberlandu z obrežja Comoxa

To je ta magnet, ki me vedno znova vleče sem. Morje se mi zdi še bolj modro, trava še bolj zelena, in sneg še bolj bel.

Galebi, beloglavi orli in občasno tudi tjulni s svojimi mladički

Takle razgled me je spremljal včeraj vsekozi na poti proti mestu Comox, zato ni čudno, da sem za kolesarjenje do tja (kakšnih 7 kilometrov iz Courtenaya) porabila skorajda uro. Sem se pač morala ustaviti vsakih pet metrov.

Ptičja igralnica

Mestece samo je bolj vas, zatočišče penzionistov, kot mi je povedala Sherlene, in nedvomno takih s precej pod palcem. V tejle provinci so namreč cene nepremičnin najdražje v Kanadi in menda celo v vsej Severni Ameriki – glede na takele razglede, ko stopiš na svojo teraso, se ne čudim.

Comox marina

Kič

Oh Canada

Dober ulov?

Pa sem mislila, da je glavni atribut British Columbie trava …

Na srečo je ponudba dovolj pestra, da se najde tudi kaj zame. Na primer (presenetljivo dobra) kava in apple crubmle mafin. In lesene klopce, vonj po soli in možgani na off.

Vozek s prigrizki in Beach Boys CD-jem

One thought on “Belo-modro-zelena

  1. Pingback: Več kot tržnica | Devet ur manj

Komentar?

