Kuharski tečaj

Po masažnih tretmajih je čas za novo poglavje iz knjige Čudoviti svet wwoofanja: pridobivanje kuharskih veščin. Tokrat na sporedu: jiaozi / gyoza / potstickers / prilimančki / kar koli drugega, kar ustreza tem kitajskim “raviolom”.

Potstickerji so vrhunski in jih nabašem vsakič, ko sem v Aziji, kadar je le možno (nazadnje sem jih nekje na ulici Hong Konga nabavila na ražnjič paličici – genialno). S temi zadevščinami sem se sicer že ukvarjala tudi sama, ampak nikoli takole zares, kakor se pač gredo na daljnem Vzhodu. Zadeva je sila enostavna in močno okusna. Testo je preprosto, iz moke in vode, ki počiva kakšno uro ali dve, preden ga razkosaš in speštaš v kroge. Edini hakeljc je estetika, saj je obvladovanje pravilnega zapiranja žepkov prava umetnost. Ki sem jo danes vsaj do neke mere usvojila. (Tako da so tile moji Azijci pohvalili ne le moje rutinsko vihtenje kitajskih paličic, ampak tudi gubanje gyozic … I’m in the VIP.)

Uporabili smo dva nadeva: svinjina s kitajskim zeljem in svinjina z garlic chives (ki se, buhuhu, po mojih informacijah spet ne dobi pri nas). Naštancali smo kakšnih 4500 kosov (šala, šala), tako da smo jih vrgli v zamrzovalnik. Ko pa pride njihov čas, pa bodo končali ali v kropu ali na naoljeni ponvi.

Iiiiiiiiiiiiii! Za pojest luškano!

2 thoughts on “Kuharski tečaj

  1. Pingback: Sherlene. | Devet ur manj

  2. Pingback: Posebej za oskarje: kitajski knedli, drugič | Devet ur manj

Komentar?

