Zapisano v kartah

Danes dežuje, prvič po skoraj dveh tednih. Še dobro, da sem včerajšnji sončni dan izkoristila za obisk bližnjega mesteca Cumberland: tam se je namreč prav včeraj dogajal en poseben dan.

Dunsmuir Avenue

Zaprli so avenijo Dunsmuir med prvo in četrto ulico in namesto avtomobilov so beton zavzele stojnice, umetniki, ulični performerji. Nekaj takega, kot se včasih zgodi na Eipprovi ulici z dodatkom sobotnega art marketa ali pa Gostija Poljane, ki se je lani zgodila prvič (če se ne motim). Skratka, en sam velik žur.

Jaz sem na prizorišče prišla šele dokaj pozno, ob 14.30, market pa je trajal do štirih. Ampak nič ne de: parkrat sem se sprehodila gor in dol (da ja ne bi izpustila kakšne stojnice!), spila en povprečen ameriški kapučino (ampak je bil na soncu in s koščkom čokolade, tako da sem dvignila povprečje), povohala to in ono second hand štacuno – in seveda šla na tarot ($10 za 10 minut).

Kaj je bilo vprašanje, sploh ni važno. Pomembno je le to, da je bil odgovor več kot zadovoljiv in precej podoben temu dejstvu: da sem na pravem mestu ob pravem času.

1 thoughts on “Zapisano v kartah

  1. Pingback: Zen za konec | Devet ur manj

Komentar?