Je kdo za sivkino vino?

Zdi se mi, da sem pristala v raju. Oziroma na pravem mestu ob pravem trenutku. Prvi dan wwoofanja je bil namreč fenomenalen.

Del posestva Damali

Seveda sem s seboj prinesla dež, zato smo se po obilnem samopostrežnem zajtrku Linley (iz Michigana) in Maaike (iz Belgije) v škornjih in pelerinah odpravile obdelovat gredico z zelišči. Ali bolje rečeno: s plevelom. Med rastlinami je bilo namreč več trave in drugih nebodigatreba, zato smo se v treh urah pošteno namatrale, da smo izkopale bistveno zelenje. Ampak je šlo. Sicer super blatno – “Vau, še noben dan nisem bila tako svinjska!” je ob svojem zadnjem dnevu tu izjavila Linley – ampak sila prijetno. Samo me tri, dež, zemlja, rastlinice, občasni žužki, vrtnarsko orodje in pestri pogovori.

Več sivke pred glavnim objektom

Še več sivke (pripravljene na sezono)

Rezidenca wwooferjev

Opoldne je bil čas za enourni odmor, ki smo ga namenile kosilu. Ker je še vedno deževalo, smo popoldne izkoristili za notranje aktivnosti. Posestvo ima seveda, tako kot vsak spodoben severnoameriški obrat, trgovinico, zato mi je ena od partnerjev Alison razjasnila vse v zvezi z naborom izdelkov in njihovo prodajo. Kaj vse se da izdelati iz ene same rastline (ki je je, kot zdaj vem, več vrst, saj sivka ni samo ena – tako kot sem bila pred nekaj leti v Aziji paf, da ingver ni samo ene sorte): eterična olja, čaj, začimbo, sladkor in sol (pomešan s sivko), med, marmelade, sirup, premaze za meso, masažna olja, sprej za posteljnino, osveževalec zraka, losjon za telo, milo, šampon, balzam, pomirjevalni gel in še in še, in kot vrhunec ponudbe: vino. Jap, pri Damaliju imajo zadnjih nekaj let tudi cel kup trt, iz katerih pridelujejo nekaj vrst vina, tudi sivkinega. In vse sem sprobala, medtem ko me je Alison učila veščine “kako postreči strankam, ki pridejo na degustacijo vin”.

Prodajalna, nad njo pa casa wwooferjev

Popoldne se je celo prikazalo sonce, seveda po naši službi

Kaj je že to, slovenska realnost? Mislim, da mi je vonj sivke rahlo zabrisal spomin nanjo.

Sivki prihodnjih nekaj tednov ne bom ušla … juhu.

Komentar?

