Ali sem tekačica?

Ne bi rekla. Sem pa danes zjutraj uradno pretekla 10 kilometrov na dobrodelnem teku v Stanley parku. 59 minut in 37 sekund bo šlo v zgodovino – mojo in tisto od Commonwealth Games Canada (CGC), ki je po lanskoletnem dobrem odzivu ponovno organiziral ta dogodek.

Tekli smo namreč za nabiranje sredstev za njihov začetniški športni program v Afriki in Karibih. Če sem prav razumela, bo šel zbrani denar za HIV/AIDS raziskave v omenjenih regijah, pa tudi za opolnomočenje tamkajšnjih mulcev, da spreminjajo svoje življenje na bolje s pomočjo športa.

Proga je bila speljana od Lumberman’s arch skozi park mimo akvariuma do Lost Lagoon, nato malo ob ulici Georgia in nazaj po seawallu do štarta; desetkilometraši smo progo pretekli dvakrat. Vreme je bilo naravnost idealno za ta šport: sprano, sveže, osvežujoče, pretežno oblačno. O tistem silnem napovedanem soncu na srečo ne duha ne sluha. Švicali smo mimo kanadskih gosi, rac in veveric, ki so si, vsega hudega navajene, najbrž mislile: eh spet ti nedeljski tekači. Mimo starševskih vozičkarjev, penzionističnih sprehajalcev, vnetih pasjeljubcev, fotkajočih turistov, danes-ni-dan-za-jogo gospodičen. Vzletal je hidroplan, veslači so premagovali mirno morje, ki je leno pljuskalo ob obalo. Udomačeni klošarji so se podali na jutranji obhod parka. Na gorah nas je mirno opazoval sneg.

Kakor koli, dala sem $50 za dobre namene, v zameno pa sem poleg tekaške majice dobila še osebno zmago, odlično jutranjo rekreacijo ter najlepši razgled na svetu. Ah ja, in na koncu seveda eko banane, mandarine, kokosovo vodo, mafine in energijske ploščice. Brez ekoscene v Vancouvru pač ne gre.

Več o Stanley parku kdaj drugič, ker si ta veličina zasluži svoj blog vnos.

One thought on “Ali sem tekačica?

  1. Pingback: Dan, ko smo se slekli in tekli | Devet ur manj

Komentar?

