Moj Maynards

Kakšen Future Shop neki, od zdaj naprej kupujem foto-elektronsko opremo samo še pri Maynards!

O tej štacuni nisem vedela do sinoči absolutno nič, ko mi je resnico povsem naključno razodel direktor kluba Cool North Shore Warren McKay na njihovem tematskem klimatskem večeru, da je svoj fotonahrbtnik in tudi fotoaparat kupil pri njih. “Vse je izjemno poceni, popusti se kar ne nehajo,” me je navdušil Warren. In sem šla.

Trgovina – oz. nekaj zanikrno temu podobnega – je na križišču ulic Main in 2nd avenue. Od zunaj jo komaj opaziš, od znotraj pa zgleda kot neko skladišče pred zaprtjem – police v Hoferju so nek bližnji sorodnik. Še njihova spletna stran je precej nenavadna in niti slučajno ne izdaja tega, kar imajo, ampak te obvesti o vseh možnih, nepoznanih mašinerijah, ki so naprodaj.

Takoj sem zagledala Lowe Pro nahrbtnike, ki sem jih prejšnje dni opazovala na različnih lokacijah po mestu, in bila že skoraj razočarana nad Warrenovimi dezinformacijami, saj so bile cele praktično iste kot drugod. Dokler nisem odkrila magičnega napisa “50-odstotno znižanje na zapisane cene”. No, to pa je dobra novica.

Ker je bil nahrbtnik zdaj 40 dolarjev namesto 80, sem bila odlično razpoložena še za druge nakupe. Ujagala sem še čitalec kartic Sandisk (prav tako za pol cene) in slušalke za mp3 predvajalnik Panasonic (z enakim popustom), in za vse skupaj sem z davkom vred odštela 85 dolarjev oz. 65 evrov.

Nimam pojma, kaj je logika trgovine (zdi se mi, da gre kot da za nek outlet), ampak občutek imam, da bova postala še velika prijatelja. Če nisva že.

Komentar?

