Keep calm and travel on*

*Le mirno in potuj še naprej.

Ko sem videla plakat, na katerem so bile besede indie, handmade, arts & crafts, local designers and artists, sem vedela, kam bom šla minuli konec tedna: na sejem Make it! Vancouver.

Šlo je za eno tako zelo Vancouver zadev, da je ne bi smela izpustiti. V hrvaškem kulturnem centru (ja, diaspora tu je številna) je svoje stojnice razprostrlo več kot 140 lokalnih umetnikov vseh zvrsti izražanja: naprodaj je bilo vse od ročno izdelanih čokolad, potiskanih majic, kopalk, hlač, plaščev, nakita, kozmetike, posode, umetnin prvotnih prebivalcev in še česa.

Pokrivala za bradavice? Seveda, nujna oprema ...

Seveda me je fasciniralo vse, ker sem težek fan takih zadev a la ljubljanski art market, najdlje pa sem se zasidrala na stojnici Raven’s Rest Studio. Zlasti sem se zabavala ob variacijah na temo nekdanjega britanskega predvojnega bodrilnega slogana Keep calm and carry on, ki je postal navdih (ne samo pri teh umetnikih) za vse možne izdelke. V moje roke je šel tale: v spomin in opomin, sebi in drugim.

One thought on “Keep calm and travel on*

  1. Pingback: Vsi moji razlogi za wwoofanje | Devet ur manj

Komentar?

